"تولدی دیگر شاید..."


عاشق

آپلود عكس , آپلود رايگان عكس , آپلود تصوير , آپلود فايل , آپلود سنتر ,آپلود عکس برای وبلاگ , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان, free image upload center , آپلود رایگان فیلم , آپلود عکس برای بلاگفا

"تولدی دیگر شاید..."

رفتنم را هر پاییز
گره می زنم به بند کفش هایم
شاید بختش باز شود...
بیست و چهار پاییز گذشت...
و من اندر خم یک قدم هر شب...
برای خوابم لالایی می خوانم...
آبان که می آید...
زهرآگین تر از هر سال
نیش می زنم به پوچی گذری که نبوده است!
تولدی دیگر...
گذری شاید...
می شنوی؟!
صدای پای امید است
که پرسه می زند در پس کوچه های اضطراب...
و نمی هراسد از نگاه شماتت بار پاسبان...
من به دعای مادرم ایمان دارم...
گرچه دور از ذهنش گم می شوم...
و میان نگاه های مضطربش لی لی بازی می کنم...
آری لی لی...
و اینگونه منحوس میشوم در نحسی روزی به نام سیزده...
و با نیروی عشق پریروئیست
که تولدی دوباره می یابم...
پس مبارک باد بر من...
این روز خزان گرفته ی منحوس...
گرچه...
یک سال هم گذشت و من هنوز ...
هر پاییز رفتنم را
به بند کفشهایم گره خواهم زد
به امید آنکه بختش باز شود...
تولدی دیگر شاید...


آپلود عكس , آپلود رايگان عكس , آپلود تصوير , آپلود فايل , آپلود سنتر ,آپلود عکس برای وبلاگ , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان, free image upload center , آپلود رایگان فیلم , آپلود عکس برای بلاگفا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| شنبه 26 فروردين 1391برچسب:,| 1:5 | مرتضی|

De$ign:khanoomi