نفرین


عاشق

نفرین به تو به من به این دل

نفرین به دیروز به امروز به فردای بی تو

نفرین به عشق به عاشقی

نفرین به روزا بی کسی

نفرین به ماه به اسمون

نفرین به دل به کهکشون

نفرین به تو به او به ما

نفرین به فردای بی کسی

نفرین به هرچی تو دنیاست

نفرین به هرکی بین ماست

نفرین به غیر تو به غیر عشق

نفرین به عاشقی به خستگی

نفرین به انکه امد و گفت

نفرین به من به دل

نفرین به تو به قلب سنگی

نفرین به غیر یار؟

نه تو!

یار تونیستی!

اوست یار؟

نه؟

غیر تو نیست مرا یار در زمین!

من از یار گویم.از عشق

پس به دل نگیز که گفتم

یارم تو نیستی

یار در خانه من روی زمین جز تو نیست.

یار در خانه دل جز تو خداست

اری ز دل گویم و از یار

فریاد که دل را شکست دست یار

یار که گفتم تویی

انکه شکستس دل تویی

فردا که شوم سوی دل

فردا که شوم سوی یار

گویمش که شکست دست یار دلم

یار که گفتم شوم سوی او نیست جز یارم خدا

ان است پناه بیکسی هام

پناه دل خستگی هام خداست

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:,| 20:55 | مرتضی|

De$ign:khanoomi