خداجون


عاشق

سلام خدا جون

خدایا اگه نمیخوای من بهش برسم چرا عاشقم کردی چرا تمام وجودم رو از اون لبریز کردی چرا مهتاب رو کردی تمام لحطه هام چرا اون رو جلوی رام گذاشتی چرا کاری کردی که نگام از نگاه یک پسر عمه به نگاه یک عاشق نسبت به مهتاب تغییر کنه چرا چرا چرا

خدا جوابم رو بده

خداجون خیلی خسته شدم

خدا جون فکر مهتاب باعث شده از همه دور بشم.وفقط اون رو احساس کنم.

خدا جون خودت شاهدی که عشق به مهتاب باعث شده کمتر خطا کنم کمتر گناه کنم.

خودت شاهدی که من بخاطر رسیدن بهش هرکاری میکنم.شاهدی که من دیگه مرتضی سابق نیستم دیکه اون مرتضی پر اشتباه و گناه نیستم .نمیگم گناه نمیکنم ولی میدونی که از کجا به کجا رسوندم

خدا جونم به حرمت این روزای قشنگ کاری کن که هرچی زودر به مهتابم برسم کاری کن من تو قلب قشنگش جا بگیرم خدا خدا خداجون نمیخوام که دوباره بشم همون ادم سابق پس مهتاب رو همسفر من کن خدای خوبم خیلی دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

مصطفی
ساعت21:50---15 آبان 1390
مرتضی جون امیدوارم به مهتابت برسی
تو هم واسه من دعا کن به عشقم برسم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| 27 آبان 1389برچسب:,| 10:48 | مرتضی|

De$ign:khanoomi