عاشق

سلام به تمام دوستای خوب و گلم امیدوارم شما هم مثل امروز من حالتون خوب باشه من امروز خیلی خیلیییییییییییییی خوشحالم انقدر که دارم تو ابرا برواز میکنم انگار اصلا رو زمین نیستم حالا میبرسین چرا؟باشه میگم

امروز صبح من و بابا مامان رفتیم فریمان یک کاری بیش اومد مجبور شدیم بریم منم که دوست داشتم برم خیلی دوست داشتم حالا چرا دلیلش این بود که رفتن فریمان یعنی دیدن الهه عشقم ما صبح رفتیم که یک ساعته برگردیم ولی وقتی رفتیم تا افطار موندگار شدیم اونم خونه بدر الهه عشقم من که ازخدام بود فرصت داشتم یک ۴تا۵ ساعتی الهه قشنگم رو از نزدیک ببینم جاتون خالی همه باهم رفتیم سد بهترین فرصت برای من که بتونم به تماشای الهه قشنگم بشینم انقدر تو ماشین از اینه بهش نگاه کردم که فکر کنم به کل تابلو شدم دایی کوچیکم هم فهمید منظور نگاهام چیه ولی دست خودم نبو خیلی خیلی حال داد بعد ۴ ماه ندیدنش برام خیلی خوب بود فقط حیف که نمیخواد بفهمه تو دلم چه خبره یا فهمیده به روم نمیاره بازم به قول معروف فعلا تماشای ماه از دور تا سفینه اماده بشه

دوستون دارم برام دعاکنین



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| 13 شهريور 1389برچسب:,| 0:25 | مرتضی|

De$ign:khanoomi