عاشق

سلام به تمام دوستای گلم میدونیین امشب حالم خیلی بده چون یکی از دوستای خوبم رو برای همیشه از دست دادم  امروز بهم خبردادن که دوستم فوت کرده منم امشب رفتم مراسم ختمش خیلی حالم گرفته شد چون ما هفتا رفیق بودیم که باهم صمیمی بودیم که الان دوتا از این هفت نفر برای همیشه رفتن یکی سال قبل یکی هم که الان رفت

میدونین وقتی رفتم مراسمش داداش کوچیکترش که اونم یکی از این هفت رفیقه اومد و هم رو بغل کردیم وقتی شروع به گریه کرد منم بغضم ترکید میدونین من خیلی مغرورم نمیذارم کسی گریم رو ببینه ولی امشب دیگه نشد دلم خیلی بر بود مونده بودم برای خودم گریه کنم یا برای دوستم میدونین دوستم دوسال ازم بزرگتر بود یعنی فقط۲۲سال داشت ولی ...........

چه میشه کرد مرگ حقه دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره هرچند خیلی زود بود ولی کاریش نمیشه کرد چون کار خداست انشاالله خدا به بدر مادرش صبر بده

برای شادی روحش یک صلوات بفرستین مر۳۰



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| 30 مرداد 1389برچسب:,| 23:42 | مرتضی|

De$ign:khanoomi