ارزو


عاشق

من دوشبه تلافی چند وقت نبودنم و در اوردم  راستش این چند وقت با تمام وجود دلم بر میزد که بیام نت و مطلب بنویسم ولی از یک طرف میترسیدم چون گفتم که نوشتن برام سخت شده ولی باتمام ای سختیا نوشتن این وب رو خیلی دوست دارم چون این وب فعلا تنها یادگار و وسیله ای هست که میتونم باهاش دلتنگیام برای الهه عشق رو کم کنم هر چند دلتنگیام کم نشدنیه من این وب رو به این امید مینویسم که شاید یک روزی یک جایی بتونم کنار الهه عشقم بشینم و این وب و نوشته هاش رو بهش نشون بدم تا بفهمه چقدر دیوونه وار دوسش داشتم دارم و خواهم داشت بدونه تا هیچ وقت تنهام نزاره و برای همیشه کنارم بمونه امیدوارم اون روز برسه هرچه زودتر تا منم بتونم خوشبختی و شادیه کناره اون بودن رو تجربه کنم. خدایا همین جور که تاالان تو هرکاری کمکم کردی تو این راهم کمکم کن کمک کن به الهه قشنگم برسم . امین

التماس دعا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| 29 مرداد 1389برچسب:,| 2:20 | مرتضی|

De$ign:khanoomi