تشکر


عاشق

تشکر تشکر

تشکر از نویسنده وبلاگ دختران پاییز که الان شده خواهری من شده  دلیل برای زندگیم شده سنگ صبورم فکر نکنیین من خیانت کردم به عشقم نه شادی  قشنگم شده خواهر نداشته من شده کسی که دلیلی شده که بتونم نبود مهتاب رو  تحمل کنم یک خواهر مهربون دوست داشتنی  یک فرشته پاک  که من خیلی دوسش دارم  امیدوارم به تمام خواسته هاش برسه و هیچ وقت تو زندگیش غم  نداشته باشه و از همین جا بهش میگم خواهر خوب و مهربونم خیلی دوست دارم و اگه الان هستم بخاطر دلگرمیای تویه پس بدون مرتضی تا اخر عمرش مدیونته و دوست داره تا اخر عمر

دوست دارم خواهر مهربونم همیشه هرلحظه همه جا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| 28 مرداد 1389برچسب:,| 20:44 | مرتضی|

De$ign:khanoomi