عاشق

سلام

من این بار بایک سوال اومدم و دوست دارم جواب هاتون رو در باره این سوالم بدونم  پس اگه میتونیین جواب من و تو بخش نظرات بنویسین تا با نام خودتون  تو صفحه اصلی بزازم.

حالا سوال من؟

عشق چیه و چه جوری یکنفر عاشق نفر دیگه ای میشه و چه جوری میشه به طرف مقابلت بفهمونی عاشقشی و دوستش داری؟

الان میگین گفتم یک سوال ولی  سه تا سوال پرسیدم

درسته این سه سواله ولی سه سوال که هرسه بهم مرتبط هستنن

خوب من نظرم درباره بخش اول و دوم اینه  عشق  یعنی لرزید دل یکنفر برای یک جنس مخالف یا بهتر بگم فردی مقابل  و زمانی عاشق میشی که واقعا دلت برای طرف مقابلت بلرزه من که واقعا دلم لرزیده برای الهه عشقم برای مهتاب قشنگم

درباره بخش سوم هیچ ایده ای ندارم چون اگه میتونستم راهی ارائه  بدم الان باید میتونستم به الهه عشفم بفهمونم که چقدر دوست دارمش و عاشقشم

پس دوستای عزیز شما نظر و راهکار هاتون رو برام بگین



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| 28 مرداد 1389برچسب:,| 20:39 | مرتضی|

De$ign:khanoomi