عاشق

به نام خدایی که خودش سمبل عشق است

امروز چه روز سختی بود
از صبح همش جلوی چشمامی همش بهت فکر میکردم.
ظهر تو خونه که اومدم گفتن پشتم چی گفتی
خیلی دلم ازت گرفت
هیچ وقت فکر نمیکردم این حرفا رو بزنی
اخه خوبه که میشناسیم
اگه نمیشناختی این حرفا رو میزدی دردی نبود
دردم اینجاست که میشناسی و این حرف رو میزنی
میدونی جونم به جونت وصله واین حرفا رو میزنی
میدونی نمیتونم ببینم کسی پشت سرت حرف بزنه ولی اینا رو گفتی
میدونی حتی دلم نمیخواد خار تو دستت بره باز این حرف رو زدی
چه جوری تونستی؟
اخه بی انصاف چه جوری این حرفا رو پشت سرم زدی؟

من که همه دنیام تویی گفتم ....... حتی نمیتونم بنویسم

من که تمام زندگیم و دلخوشیم بودی کی تو رو زدم؟

بی انصاف چرا ؟

من که جونم برات میرفت

الانم هنوز اسمت که میاد دلم برات میلرزه

بی انصاف اخه کی برای نامزد خودش مزاحمت درست میکنه که من بکنم

اخه چی فکر کردی که گفتی من دوستم رو فرستادم

اخه بی انصاف من حتی حاظر نبودم کسی بخواد بهت اعتراض کنه

اخه چی فکر کردی که این حرفا رو پشت سرم زدی؟؟؟

از ظهره دارم دیوونه میشم

خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

به دادم برس

اون چی فکر میکنه

خدااااااااااااااااااااااااااااااااا

شاهد باش چه تهمت هایی بهم میزنن

خدایا

من از هرکی بگذرم

من از مهتاب بگذرم ولی از مادرش نمیگذرم

خدایا خودت جواب تهمت هایی که بهم زده رو بده

خودت جواب تمام حرفای نا حقی که پشت سرم زده رو بده

خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااا

له مهتابم بگو هنوز دوسش دارم با تمام حرفاش

بگو دلم رو شکست ولی من نمیشکنم

بهش بگو که هیچ وقت بهش خیانت نکردم

بگو من هیچ وقت راضی نبودم ونیستم حتی یه خار به دستش بره چه برسه....

خدایا

بهش بگو من منتظرم

بهش بگو زووووووووووووووووووووووود بیاد

خدایا به چهارده معصوم پاکت قسمت میدم من رو سیاه رو به ابروی این چهارده بزرگ ببخش و به ابروشون قسمت میدم کمکم کن

یک فرصت دیگه بهم بدهتا زندگیم رو با مهتابم بسازم

یک باره دیگه دلش رو با من همراه کن

خدایا قول میدم اینبار مواظب خودم واون باشم که دوباره راهی جز راه رسیدن به تو رو نریم

خدایا یک فرصت دیگه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:,| 21:8 | مرتضی|

De$ign:khanoomi